sobota, 22 grudnia 2012

ćwiczenia na uda, na wewnętrzną część uda

Witajcie,
Jeszcze kilka tygodni temu było ciepło i nakręciłam film z moim ulubionym ćwiczenie na uda i chciałam go Wam pokazać.
czy warto ćwiczyć na konkretną partię ciała, skoro i tak genetycznie jest uwarunkowane jak chudniemy?
ja uważam że tak, bo wzmacniamy i rzeźbimy mięśnie.
Warto jeszcze raz podkreślić, że nie da się schudnąć z wybranej partii ciała, niestety to organizm decyduje jak chudniemy.
Nie schudniemy także jeżeli nie będziemy na ujemnym bilansie kalorycznym.
Zostało przeze mnie przetestowane : ćwiczenia HIIT, mega dużo ćwiczeń i biegania i dobre jedzonko i waga ani drgnęła, niestety.
Po pierwsze jedzenie - jakość i ilość (odpowiednie białka, węglowodany i tłuszcze) , poźniej trening  na prawdę nie musi to być 2 godziny dziennie no chyba że marzymy o wyglądzie do showbusinessu :)
Nie wierzcie także czemuś takiemy co sie szerzy jak jakaś zaraza w internecie czyli  trening 7 minutowy. Niestety rozmawiałam na temat z różnymi osobami także z lekarzem sportowym i to ściema. Nie da się osiagnąć wysportowanej sylwetki ćwicząc 7 minut 3 x w tygodniu.
Także proszę Was nie dajcie się nabrać na to o czym już wiadomo od setek lat - żeby cos osiągnąć trzeba się namęczyć i pot musi sie lać, tyczy się to sportu, businessu, nauki itd.
Ja uważam że te 25 minut interwałowego treningu jest ok dziennie, ale HIIT dla zaawansowanych, a początkującym radzę ćwiczenia + spacery na podkręcenie metabolizmu.



5 komentarzy:

  1. jakby można było ćwiczyć 7 minut to Madonna już by o tym wiedziała no nie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenie bardzo fajne, lecz trzeba podkreślić by kolano zgięte nie wychodziło za linię stopy. Osobiście mam wrażliwe kolana, dlatego tak mocno zwracam na to uwagę :)Jutro wypróbuję ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, pamietam o tym zawsze przy przysiadach z wykrokiem.
    W takiej pozycji naprawdę mocno czuję wewnętrzna częśc uda i stąd pomysł.
    Ja kolana mam mocne, ale jak przesadzę z ilością treningów biegowych to czuję takie nieprzyjemne uczucie.
    Nadal zapominam się w technice (stawianie stopy) i czasem to poźniej czuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wiele ćwiczeń na uda, warto znależć najefektywniejsze dla siebie. Cwiczenia to jedno ale jak nadal jemy co popadnie to nie będzie tej rzeźby na udach nadal widać :(

    OdpowiedzUsuń