Motywacja do biegania część II

Wiecie jak trudno wyjśc z domu w zimie i po przerwie w treningach - baaardzo!
Co mnie zmotywowało:
1. Posty przyjaciół, którzy biegają,
2. Fotki z ich biegów i treningów,
3. Muzyka, która słucham podczas biegania i która daje mi power do wyjścia z domu oraz power do podbiegów pod górkę.
4. Energia - zaczełam sie lepiej odżywiać i nabrałam sił do biegania.

Post jest krótki ale treściwy - zobaczcie jak inni to robią :)
To ja z dzisiejszego treningu, mam nadzieję, że kogoś zachęci - po treningu byłam o wiele bardziej uśmiechnięta.

Wiecie co lubie ten wzrok ludzi, którzy czasem patrzą na mnie jak na kosmitkę:), że biegnę a jest -10 stopni i oni muszą wyjść z psem. Kto to poznał ten wie jaką radość sprawa każdy kilometr. 
Sama lubię oglądać zdjęcia przyjaciół z treningów  bo wtedy czuję, że oni naprawdę biegną i samej mi się chcę bardzo.
Do zobaczenia na ścieżkach.


10 komentarzy:

  1. Ja też lubię ten wzrok ludzi wychodzących na spacer ;) A najbardziej cieszy mnie obdarowany uśmiech od kogoś również biegnącego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, te uśmiechy od innych biegaczy są niezwykle miłe i motywujące. :)

      Usuń
  2. Oj wiem, jak trudno jest wyjść biegać w zimie. Wczoraj to przerabiałem i obawiam się, że jutro też będę przerabiać. Ale wyjdę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko jest ja sie nie ma energii i zle sie w zimie odzywia, a juz najgorzej odchudza - to niestety nie czas wg. mnie. Macie swoje sposoby na odzywianie w zimie, aby zachowac duzo energii?

      Usuń
  3. Magda rewelacyjny blog
    Oby tak dalej
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. DZiękuje bardzo, staram się jak mogę znaleźć czas na bieganie, pisanie i cała czasochłonną resztę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący blog dotyczący odchudzania, wiele fachowych informacji. Zapraszam na moją stronę poświęconą zagadnieniu odchudzania. Odnajdziecie tam setki profesjonalnych artykułów, dotyczących zarówno diety jak i treningu. Tylko u mnie znajdziesz tabele spalania kalorii oraz kalkulator idealnej wagi.

    http://www.dietowanie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zacząć biegać, bo kiedyś naprawdę to kochałam, ale obecnie mam przymusowy odpoczynek od ćwiczeń. Podziwiam wszystkich biegających w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A na mnie bardziej niż cios prosto w twarz działają motywujące filmiki. Przykład? http://napieramy.pl/porazka-to-nieodzowny-element-sukcesu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przemku, święta prawda! Bardzo dobry ten filmik. Wiesz ja próbuję zmotywować kobiety, które mam blisko siebie i to jest mega trudne. Ja zaakceptowałam, że nie wszystkie moje pomysły się udają i idę dalej, bieganie trzyma mnie i daje power.
    Mam wrażenie, że to takie polskie: "nie można sie pomylić", "nie można dostać 1-ki, albo 2-ki, bo to źle", "nie można ryzykować w biznes" , trzeba się bać ryzyka i ogólnie wszystkiego.....walczę na co dzień z tymi przesądami, ale one są.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger