"Motywacja jest Twoim punktem startowym, ale to dobre nawyki poprowadzą Cię dalej" Jim Rohn


Znalazłam w internecie swoja kolejną inspirację - słowa Jima Rohna. Bedę na pewno korzystała z jego złotych myśli. Motywacja jest dla mnie początkiem, jest chwilą która powoduje, że wkładam buty sportowe.
Dobre nawyki to powtarzanie tego każdego dnia.
Jak wiele rzeczy możemy zmienić w dobry nawyk?
Wystarczy, zacząc od małych kroków, choćby od dłuższego spaceru w ciągu dnia albo wstania o 10 min. wcześniej. Właściwie dobre nawyki to takie małe rzeczy, z których składa się nasz dzień. Małe sprawy, które tworzą dużą całość, bo czym jest dbanie o jedzenie na siedzocą albo nie oglądanie TV podczas jedzenia. Tak samo można zrobić z wybraniem innej drogi niż obok ulubionego sklepiku z drożdżówkami rano. Każdego dnia spotykam się z ludżmi, którzy walczą ze złymi nawykami, o ile prościej jest wprowadzić dobre zamiast walczyć ze złymi.
Nie znam osoby, która wygrała walkę ze złymi nawykami skupiając się na złym, za to znam wiele osób, które odniosły sukces zastępując zły nawyk - dobrym.
Motywacja, która dla mnie jest ściśle połączona z wizualizacją celów jest dla mnie początkiem, zaś wdrażanie dobrych nawyków - drogą.

3 komentarze:

  1. Bez motywacji nie da się nic osiagnac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe kroki to podstawa, też tak zaczynałem, teraz codziennie stawiam duże i nawet nie wiem kiedy do tego doszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie umialam wprowadzic dobrych nawykow powoli. Chcialam odrazu zmienic wszystko, a lepiej jest jakos stopniowo, ale ja lubie spektakularne zmiany.

      Usuń

Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger