Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z listopad, 2013

Więcej ćwiczeń - większy apetyt i stres a co za tym idzie przemęczenie i brak efektów odchudzających

Wydaje się, że wraz ze zwiększeniem aktywności fizycznej powinna iść większe spalanie tkanki tłuszczowej. W moim oraz w przypadku kilku moich znajomych kobiet tak się nie dzieje. Jeżeli chodzi o wytrzymałość i siłę mięśni to musze przyznać, że efekty są, jeżeli chodzi o utratę tkanki tłuszczowej to nie ma.
Robiłam przez dłuższy czas 3 treningi w tygodniu:  w tym 2 biegowe i 1 interwałowy lub siłowy.
Stwierdziłam, że mam słabe efekty w zmianie składu mojego ciała (mięśnie/tłuszcz) i postanowiłam zwiększyć ilość treningów do 5 treningów w tygodniu: wtorek, czwartek, piątek, sobota i niedziela - w sumie ponad 5 godzin ćwiczeń, w sobotę i niedzielę po 1.5 godziny - bieganie interwałowe lub na długi dystans.
Co było efektem: zwiększenie apetytu, zwiększenie ilości mięśni i mojej wagi. zwiększenie obwodów, zwiększenie wydolności i siły, brak utraty tłuszczu.
Zrobiłam to, żeby sprawdzić jak reaguje mój organizm. Zauważyłam także, że każdy organizm jest inny, ale niektóre reakcje mamy pewne…