Motywacja do biegania - ciąg dalszy

Niedawno pisałam, że bieganie nie jest najlepszym sposobem na odchudzanie. Bieganie jako element całego programu odchudzającego jest skuteczne. Ja na sobie sprawdziłam, że samo bieganie nie wystarcza, ale moj kolega głównie dzięki bieganiu schudł, no cóż bieganie kobiet i mężczyzn zawsze się będzie różnić.
Moją kobiecą motywacją do biegania jest szczupły wygląd, sprawność fizyczna, zadowolenie z siebie, relaks, zaś mojego kolegi będzie także rywalizacja i chęć pokonywania wyznaczonych celów, pokonywania własnych słabości i ograniczeń.
Te motywacje chyba zmieniają się w czasie i między płciami również. Biegacz, który już osiągnął szczupłą sylwetkę będzie marzył o pokonaniu większej ilości kilometrów w krótszym czasie.
Czym można Was jeszcze zmotywować? Hm, mogłabym pisać o zaletach zdrowotnych, ale i tak wiem, że jedno zdjęcie wystarczy za 1000 słów.
Oto zadowolona ja, kiedy już dawno skończyłam 30 lat, a mam tyle samo w pasie jak miałam lat 16....poważnie, właśnie się zmierzyłam (to takie zboczenie zawodowe ze szkoły średniej, a chodziłam do szkoły odzieżowej i nosiłam na zajęcia centymetr i zawsze wiedziałam, ile mam w pasie bo ciągle trzeba było się zmierzyć do jakiegoś projektowania :)
Bieganiem zatem to : szczupła sylwetka, zadowolenie, energia dla siebie i innych. Do zobaczenia na trasie!

3 komentarze:

  1. O tak bieganie ma w sobie niejedną moc;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesttt moocc jest radość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w bieganiu podoba mi się właśnie przekraczanie własnych granic i wyznaczanie nowych celów. Uwielbiam to uczucie satysfakcji kiedy z treningu na trening przebiegam coraz większe odległości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger