Station dip który używa Zuzka i Bodyrock do ćwiczeń

Zauważyłam, że Zuzka (ZWOW, Zuzkalight) jak i wiele innych promotorów fitness w USA używa fajnego przyrządu, który się nazywa station dip.
Jest to przyrząd, wygląda tak:

żródło: kanał bodyrock.tv

Przyrząd jest o tyle wyjątkowy, że pozwala na wiele ćwiczeń na różne partie mięśni.
Ćwiczyłam na czymś podobnym w siłowni i bardzo mi się spodobało bo można fajnie rzeźbić mięśnie brzucha, jak ktoś nie lubi zwykłych brzuszków poprzez podciąganie nóg.
Zalety to :
- utrzymywanie własnego ciała siłą rąk
- ćwiczenie mięśni brzucha, jak ktoś nie lubi brzuszków
- nie obciąża kolan, używa się jako wsparcie w ćwiczeniach.
- wiele możliwości - wystarczy obejrzeć treningi Zuzki.

Nie znalazłam takiego samego w Polskich sklepach, a jedynie drążki i stacjonarne poręcze do pompek:

Ten station dip można składać więc nie zajmuje dużo miejsca.






Na youtubie jest sporo treningów z użyciem station dip, gdzie ćwiczą zarówno faceci jak i kobiety. To jest właśnie fajne, że można użyć tej poręczy na wiele sposobów.
Dla mnie jako biegaczki, która z reguły używa mięśni nóg - ćwiczenia na ręce i brzuch są bardzo ważne, żeby nie wyglądać dziwnie (umięśnione nogi i chude rączki).
Zamierzam poszukać station dipu w polskich sklepach albo ostatecznie zamówić sobie na amazonie, gdzie znalzałam taki w promocji za 79 dolarów. Cena jest jak na Polskie warunki dość wysoka, bo założyłam sobie do 200zł, ale biorąc pod uwagę możliwości i wygodę sprzętu to jak ktoś ma możliwość kupienia sobie w UK to warto.
Znalazłam ciekawe treningi z station dip na youtube:
Co sądzicie o tym station dip?
Czy ktoś znalazł w polskim sklepie?

2 komentarze:

  1. Super wpis :) Zapraszam do mnie po świeżą porcję fitnessowych motywacji i nie tylko :) TWOJA FIT MOTYWACJA

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do nowego spisu blogów o tematyce fit. Na razie jest w budowie ale mam nadzieję, że z pomocą Twojego bloga uda się go rozpowszechnić, a i Twój blog skorzysta będąc w spisie. Rzuć okiem FITNESIAKI

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger