Motywacja do biegania cz IV - radość z zawodów sportowych

Ostatnio brakuje mi słów i wolę zamieszczać zdjęcia. Mój syn zdobył I miejsce na międzyszkolnych zawodach sportowych w Porębie., na 100 metrów.
Dla mnie to jedyna, niesamowita motywacja - dawać swojemu dziecku przykład, że jego mama uprawia sport, kocha wysiłek fizyczny, ba to wszystko daje mi zdolność szybkiego uczenia się i mam wrażenie, że sport wpływa znacząco na mój intelekt. To nie jedyna motywacja ale ostatnio bardzo odczuwalna. Kończę właśnie 4 z kolei studia i dzięki bieganiu (dotlenianiu się) jestem w stanie dość szybko się uczyć, rzec by można w ogóle uczyć się i zapamiętywać sporo informacji. Podczas biegania wpadłam właśnie na temat mojej pracy dyplomowej, na wiele róznych pomysłów





4 komentarze:

  1. Ale super;-) A ty musisz być mega dumna ze zwycięzcy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście!!!. Zaprosiłam już do nas kolegów mojego syna na wspólne treningi. Zachęcanie dzieci i młodzieży i dorosłych do sportu to moje hobby.

      Usuń
  2. Cześć zostajesz nominowana do zabawy w odpowiedzi na biegowe pytania:)Szczegóły tutaj:http://tete-bieganiemojapasja.blogspot.com/2014/11/zabawa-liebster-award-czyli-pytania-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z najbardziej działajacych na mnie motywacji do biegania! Atmosfera, ludzie podzielający ta samą pasję co ja i medal praktycznie za każde miejsce. To jest to!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger