Motywacja do ćwiczeń i biegania cz V

Motywacja do ćwiczeń i biegania cz V
Motywacja do ćwiczeń i biegania część 5

Często słyszę, że samemu ciężko się zmotywować do ćwiczeń, to prawda. Znam tylko kilka osób  które potrafią wstawać rano i ćwiczyć.  Przeważnie są to mężczyźni, którzy potrzebują bycia fit w pracy gdyż są policjantami lub strażakami. Znam kilka mocno zmotywowanych kobiet, które są już bardzo zaawansowane w sporcie, złapały bakcyla  i przygotowują się do maratonu. Nadal jest to jednak garstka zapaleńców na setki "siedzących przed telewizorem".

Wszystkim osobom które mają problemy z samodzielnymi motywowaniem się do ćwiczeń i planowania treningów polecam skorzystanie z usług trenera personalnego, albo chociaż dołączenie się do grupy biegowej lub sportowej.

Szukanie grupy można rozpocząć od wpisania słów kluczowych na facebooku, aktualnie jest mnóstwo grup treningowych. Wystarczy dodać się do takiej grupy, a aktualności ze spotkań będą pojawiały się nam na ściance facebooka. Można  także poszukać w Google wpisując słowa typu "grupa biegowa Zawiercie"

Ja znalazłam ciekawą stronę gdzie można sobie wyszukać trenera z danej dziedziny sportowej i miejscowości. Konto mogą założyć zarówno trenerzy, instruktorzy jak i zwykli użytkownicy. Trenerzy i instruktorzy są odpowiednio weryfikowani przez właścicieli portalu czyli wymagane jest przesłanie  dokumentów poświadczających kwalifikacje.

Dla trenerów korzyścią jest obecnie autopromocja w formie profilu i artykułów, a dla wszystkich użytkowników (poza wystawianiem ocen trenerom) możliwość udziału w konkursach i stale negocjowane zniżki.

Na portalu są także znane osoby np. Jurek Krukowski, Mist rz Polski  WKKW 2014 r. albo Wojtek Kosowskiego, Mistrz Świata  Muay Thai z 2014r.

Na takiej stronie można dodawać opinie więc od razu mamy możliwości sprawdzenia czy trener ma zadowolonych klientów. Z ciekawych, niepospolitych umiejętności, które wyszukałam na portalu to – aktywna ciąża, taniec orientalny albo  nurkowanie.

Nie ma więc już  wymówek. Jeżeli zależy Ci na swoim zdrowiu, dobrym samopoczuciu i masz na to przeznaczone pieniądze  to wystarczy, że skorzystasz z szukam-trenera.pl. W bieganiu jest o tyle łatwiej że można znaleźć grupę biegową i dołączyć się do niej, zaś porady od  profesjonalistów dostać za darmo. Inaczej się ma ze sportami typu jeździectwo czy nurkowanie. Nie wyobrażam sobie  rozpoczynania przygody  takimi dziedzinami bez  korzystania z wiedzy profesjonalistów.

Teraz jest naprawdę o wiele łatwiej znaleźć kogoś kto pomoże nam lub naszym dzieciom  rozwinąć się w wymarzonej dziedzinie sportu.

Poradnik dla kobiet z figurą Gruszki - sprawdzona dieta, ćwiczenia modelujące gruszkę oraz ciekawostki

Poradnik dla kobiet z figurą Gruszki -  sprawdzona dieta, ćwiczenia modelujące gruszkę oraz ciekawostki
Wreszcie udało mi się skończyć mój poradnik dla kobiet o figurze gruszki.
Poradnik został napisany w oparciu o własne kilkunastoletnie doświadczenie modelowania takiej figury.

Poradnik jest dostępny dla osób, które zapiszą się na mój newsletter i chcą czytać mojego bloga. Zapewniam, że nie piszę często i staram się zbierać głownie wartościowe informacje na temat biegania lub odchudzania.
Poradnik zawiera następujące pozycje
1. OPIS i charakterystyka .
● Gruszka a endomorficzna budowy ciała
2. DIETA przy figurze gruszki
● Zalecenia w diecie
● Produkty niezalecane
● Przykładowy jadłospis
● Model talerza
● Suplementacja
3. TRENING dla "Gruszki"
● Bieganie
● Modelowanie figury – ramiona, brzuch
● Deficyt Kalorii
4.Dodatek – moda
Podsumowanie

Jeżeli jesteście zainteresowane to poniżej jest formularz zapisu.


newsletter templates powered by FreshMail











Wszystkim któtym się spodobał, zapraszam do polubienia mojego fanpage na facebooku. Z góry dziękuję!


Wahania wagi Biegacza - chudnięcie i przybieranie na wadze przy aktywności fizycznej

Wahania wagi Biegacza - chudnięcie i przybieranie na wadze przy aktywności fizycznej
Odkąd zaczęłam biegać moja waga waha się o około 6 kg. Bieganie owszem pomaga w utrzymaniu szczupłej sylwetki, ale biegaczki także mają problem z rosnącą wagą przy braku treningów i tych samych porcjach makaronu....
Wahania wagi opiszę na przykładzie mojego organizmu więc nie będzie to reguła.
W mojej rodzinie przeważa endomorficzny somatyp, więc ja siebie także do niego przyporządkowałam. Przy takim somatypie wahania wagi są powszechne.
Endomorficzny typ sylwetki charakteryzuje się: tendencją do tycia, większa ilością tłuszczu w organizmie przy "naturalnym, genetycznym wyglądzie ciała", grubymi kośćmi i wolnym metabolizmem.
Kiedy zatem waga biegaczki może wzrosnąć?
Kiedy nie trenuje a je tyle co lubi. Kiedy je sporo tłuszczu zwierzęcego, majonezów, serów i pieczonych ziemniaków i chleba....
Często pisałam o tym, że bieganie powoduje zwiększenie apetytu. Jeżeli nie zaplanujemy posiłków to napad głodu może nas zaskoczyć i wtedy rzucimy się na węglowodany. Najlepiej odrazu zaplanować posiłki bogate w białko- jaja, ryby i chude mięso aby uniknąć napadów głodu.

Kiedy waga spada ?
Moja waga najczęstszej spadała po 6 tygodniach przygotowań do półmaratonu. Co ciekawe waga czasem spadała jak po prostu mniej jadłam i mniej trenowałam. U mnie zasada trenuj więcej nie działała, bo wraz ze zwiększeniem ilości treningów rósł mi apetyt. Były okresy, że trenowałam 5-6 razy w tygodniu i ważyłam 68 kg.

Oto kilka moich zdjęć kiedy moja waga była najniższa czyli około 63 kg.


Tutaj zdjęcia jak ważyłam o 6 kg więcej :


Jak widać waga biegacza może się bardzo wahać w zależności od apetytu, rodzaju i częstotliwości treningów.



Copyright © 2016 Bieganie Magdy , Blogger