Oczyszczanie organizmu z toksyn

Jeszcze jest zima, ale warto wspomnieć o oczyszczaniu właśnie teraz, bo często doświadczamy spadku odporności w zimie a nie znamy przyczyn.
Czy warto regularnie oczyszczać organizm z toksyn? Ja uważam, że tak i robię to różnymi sposobami.
Ktoś mógłby zapytać co to toksyny ? Przecież ich nie jem...etc. Niestety towarzyszą nam wszędzie począwszy od jedzenia, wody, powietrza. Według mnie ważną sprawą jest to jak się odżywamy.
Jeżeli jemy codziennie mięso, podjadamy do tego owoce np.zaraz po obiedzie to fermentacja i gnicie w jelitach murowane. Jemy sporo zalepiających pokarmów jak makarony (gluten), chleb biały i skrobia a do tego mięso, mięso i jeszcze raz mięso to na pewno mamy z czego oczyszczać nasze jelita.
Niektórzy naprawdę żyją w błogiej nieświadomości, że jedzą zdrowe jogurciki popijając sokiem pomarańczowym a na deser- te same osoby spoglądaja w lustro na swoje plecy i twarz i nie wiedzą skąd mają tyle pryszczy i suchą skórę?
Niestetety pryszcze to tylko wierzchołek góry lodowej - naszych jelit.
Muszę wspomnieć tutaj także o przedemonizowanym od 10 lat przez internet grzybku Candida Albicians, z którego zrobiono potwora odpowiedzialnego za 99% chorób.  wystarczy wpisać w google, na forum gazety widziałam nawet specjalne forum dla leczących się z grzybicy i ogólnie "candidy".
Oczywiście równowaga w jelitach jest ważna, a jeżeli mamy już zewnętrzne objawy na skórze to jest pewne że trzeba oczyścić organizm.
Nie ma co kupować tony probiotyków, ale poważnie podejśc do swojej diety i zrozumieć, że nie mozna jeść jedynie weglowodanów. Diet antygrzybiczna jest prosta i nie ma co jej komplikować - jemy nieprzetworzone - na śniadanie jajecznica z cebulą lub czosnkiem, na obiad kasza z mięsem i kapusta kiszoną albo bezmięsny gulasz z warzyw, kolacja kawałek ryby z warzywami.

Jak sie zatem oczyszczać?
Moje propozycje stosowane wymiannie lub cały czas w ciągu roku:
- mikstura oczyszczająca Słoneckiego MO (alocit+cytryna+olej) dokładny przepis na stronei bioslone.pl
- woda z cytryną,
- woda z octem jabłkowym,
- aloes z wodą,
- spirulina,
- ostropest (kuracja przez 10 dni )
- koktajle błonnikowe bioslone.pl - zmielone nasiona dyni i inne składniki
- antyoksydanty czyli soki z owoców,
- herbaty zielona, czerwona, ziołowe.



No to tyle, a jak Wy się oczyszczacie?
Oprócz tego warto wspomnieć o głodówkach lub tzw. tydzień bez mięsa, na samych warzywach etc.
Dobrze jest właśnie zrezygnować i dać odpocząć naszym jelitom od ciężkiego jedzenia.


ćwiczenia na uda, na wewnętrzną część uda

Witajcie,
Jeszcze kilka tygodni temu było ciepło i nakręciłam film z moim ulubionym ćwiczenie na uda i chciałam go Wam pokazać.
czy warto ćwiczyć na konkretną partię ciała, skoro i tak genetycznie jest uwarunkowane jak chudniemy?
ja uważam że tak, bo wzmacniamy i rzeźbimy mięśnie.
Warto jeszcze raz podkreślić, że nie da się schudnąć z wybranej partii ciała, niestety to organizm decyduje jak chudniemy.
Nie schudniemy także jeżeli nie będziemy na ujemnym bilansie kalorycznym.
Zostało przeze mnie przetestowane : ćwiczenia HIIT, mega dużo ćwiczeń i biegania i dobre jedzonko i waga ani drgnęła, niestety.
Po pierwsze jedzenie - jakość i ilość (odpowiednie białka, węglowodany i tłuszcze) , poźniej trening  na prawdę nie musi to być 2 godziny dziennie no chyba że marzymy o wyglądzie do showbusinessu :)
Nie wierzcie także czemuś takiemy co sie szerzy jak jakaś zaraza w internecie czyli  trening 7 minutowy. Niestety rozmawiałam na temat z różnymi osobami także z lekarzem sportowym i to ściema. Nie da się osiagnąć wysportowanej sylwetki ćwicząc 7 minut 3 x w tygodniu.
Także proszę Was nie dajcie się nabrać na to o czym już wiadomo od setek lat - żeby cos osiągnąć trzeba się namęczyć i pot musi sie lać, tyczy się to sportu, businessu, nauki itd.
Ja uważam że te 25 minut interwałowego treningu jest ok dziennie, ale HIIT dla zaawansowanych, a początkującym radzę ćwiczenia + spacery na podkręcenie metabolizmu.



Push ups, Squats and jumps - pompki, przysiady i podskoki- niczego lepszego nie wymyslono

Przeglądam różne zagraniczne materiały znanych trenerów, magazynow shape i ogólnie fitnessowych i wiecie co niczego lepszego poza różnymi odmianami:
pompek, przysiadów i podskoków nie wymyślono. Każdym trening opiera sie na tych elementach.
Przysiady różnego rodzaju sa super bo angażują mięśnie ud (duży mięsień w ciele), pompki sa super bo angażuja kilka grup mięśni, ja wolę pompki niż brzuszki:)

Source:http://tribesports.com/challenges/15-push-ups-15-chair-dips-and-15-squats-x-3-now


Trenerzy fitness wymyślaja kolejne wersje ale podstawa jest podobna. Ogólnie chodzi o to zeby połaczyć różne rodzaje pompek, przysiadów, wyskoków, skrętów itd. żeby organizm spalał intensywnie.
czytałam, że po jakims czasie trenowania HIIT, spalamy tłuszcz już wcześniej niż po  30 min. cardio..ciekawe , czy ktoś znalazł inne nowinki?