Ćwiczenia na wewnętrzną stronę uda

Wiele z nas narzeka na rzeźbę nóg więc postanowiłam zebrać moim zdaniem ciekawe ćwiczenia na rzeźbienie wewnętrznych mięśni nóg i nie tylko.
Oczywiście rzeźbienie jest możliwe jeżeli utrzymujemy odpowiednią dietę. Jeżeli chcemy coś osiągnąć to powinniśmy dokładnie zaplanować posiłki do naszego celu, wieku, wagi itd. Przykładowo ja (177 cm wzrostu, 64 kg), żeby stracić tłuszcz musiałabym jeść około 1600-1800 kalorii , co jest niestety niewykonalne, bo za bardzo lubię jeść :) a poza tym nie startuję na fitness-kę więc nie mam po co się odtłuszczać. Radzę zasiegnąć porady osób zajmujących się żywieniem lub sprawdzenie w książkach, ale to pierwsze jest skuteczniejsze. Znam wiele osób, które mają doskonałą wiedzę o odchudzaniu (a przynajmniej za takie się uważają) a nie mają żadnych efektów w odchudzaniu, ich pokoje uginają sie od książek i gazet o odżywianiu i dietach a jednak zero skuteczności. Tutaj druga osoba, która kontroluje w jakiś sposób może pomóc, dobry jest też dziennik odchudzania albo inna forma zapisywania i planowania.
Ale miało być o nogach.... no cóż przy nie stosowaniu diety nogi się lekko wyrzeźbią, zaznaczą mieśnie a obwody moga się nawet zwiększyć, będzie to jednak wyglądało ładniej, ale nie zawsze kobietom chodzi o ładniej tylko raczej o centymetry.
Na moim blogu czasem krytykowałam Ewę Chodakowską, że za bardzo słodzi i często kopiuje inne programy. Za ten krótki filmik muszę ją bardzo pochwalić, bo był dla mnie inspiracją. Zawiera efektywne ćwiczenia na nogi, wykonywane z obciążeniem dają efekty. Moje nogi (męczone z reguły bieganiem) coś poczuły.
 
 W filmiku ćwiczymy wewnętrzne partie ud i nie obciążamy kolan. Dla zaawansowanych można użyć 1 kg ciężarków.

Kolejnym ćwiczeniem często polecanym przy wyszczuplaniu wewnętrznych partii ud oraz pośladków jest ;
przysiad w rozkroku, często wykonywany z obciążeniem ( w amerykańskich programach szukajcie "pile squats")
Uważam, że to ćwiczenie jest efektywne i rozbudowuje mięśnie pośladków i ud jeżeli wykonujemy z obciążeniem. 
źródło:http://www.pinterest.com/2becreativebyM/fitness-and-sports/

Kolejnym ćwiczeniem są wypady na boki (side lundge), to ćwiczenie widziałam w każdym programie prawie Sylwi Wiesenberg, Jillian Michaels, Zuzki (ZWOW) i innych trenerek fitness.


 żródło: http://www.pinterest.com/2becreativebyM/fitness-and-sports/

Wracając do ćwiczeń na wewnętrzną stronę ud,korzystam   z ćwiczeń Tracy Campoli. Jej program   ćwiczeń rożni się od proponowanych przez Sylwie Wiesenberg czy Jilian Michaels, bo są to krótkie elementy które  wykonywać początkujący. W filmie „inner tights” jest pokazane ćwiczenie na wewnętrzną stronę uda i brzuch. Zaawansowani mogą założyć ciężarki na nogi.



Jednym słowem chodzi o ćwiczenia które polegają na wymachach nogami i obciążeniu mięśni nóg (przywodzicieli itd)

Na płytach Jillian które posiadam (zakupione z miesięcznikiem Vita) znalazłam także ćwiczenia na te partie ciała oto przykładowe zdjęcia.