7 Porad dla kobiet o figurze Gruszki - Jak schudnąć ?


10 komentarzy:

  1. Przede wszystkim trzeba coś zmienić w swoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nastawienie to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne wskazówki myślę, że nie tylko dla gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialam zwrócić szczególną uwagę na problem przetrenowania nóg przez kobiety w celu ich wyszczuplenia. Nie jest to dobra metoda, o wiele lepsze efekty można uzyskać ćwicząc cale cialo. - cross fit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest też uświadomić sobie, ze jeżeli Jennifer Lopez nie wyszczuplila pupy i nóg jak modelka a ma ku temu wszystkie możliwe środki, sposoby i pieniądze to może jednak nie da się aż tak wymodelowac figury jakbym sobie tego życzyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze ja nawet nie wiem jaką mam figurę, ponieważ każdą mam po trochu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wskazów, na pewno się przydadzą!

    http://aki-daisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie umiem określić swojej figury, ja po prostu tyję dokładnie wszędzie, ale do gruszki mi chyba najbliżej :( chociaż rady przydatne do każdej figury w gruncie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ciekawy blog, powodzenia życzę i zapraszam do mnie na wspólne tematy kom./obs ;) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń